subota, 7. studenoga 2015.

Prije - u toku - poslije look #1 + korišteni proizvodi





Prije samog šminkanja priprema lica je veoma bitna. S obzirom da Jasenka ima suhu i pomalo dehidriranu kožu, prvo sam nanijela serum za hidrataciju, hidratantnu okoloočnu kremu i jaču hidratantnu kremu.


Na gornjoj slici možemo vidjeti da malo definicije obrvama, već daje drugačiji izraz licu.

LICE: Na licu je MAC Face & Body tekući puder u nijansi C1, a na mjestima gdje je bilo bubuljica sam stavila MAC Studio Finish korektor, a korektor korišten na podočnjacima je jednako lagan kao i puder, radi se o MAC Moisturecover korektoru. Tečni puder sam fiksirala MAC MSF-om u nijansi Light, dok sam korektor fiksirala Laura Mercier Secret Brightening puderom. Koristila sam bronzer MAC Pro Longwear Sun Dipped, na obraze sam prvo nanijela malo Nars Orgasm rumenila, no s obzirom da je ono na Jasenki povuklo na roze, dodala sam MAC Fleur Power rumenila. Na jagodicama sam stavila minimalnu količinu highlihtera Nars Albatros. 



OBRVE: sam popunila sjenilima Illamasqua Motto i MAC Omega. 


OČI: Koristila sam bazu za kapke Urban Decey Primer Potion Eden. Sva sjenila su MAC, pa ću samo govoriti njihove nazive, na pregibu je Soft Brown, ispod obrva je Blanc Type da posvjetli taj dio i zatim Shroom za dodatni highlight tog područja. Na unutarnjem dijelu oka je All that glitters, a na vanjskom dijelu oka je Mulch. Maskara je Maybelline Sensational.



USNE: obrubila sam ih nude nijansom olovke MAC Subculture i nanijela breskvasti ruž MAC Flamingo.





Ovdje možemo vidjeti kako je počela preobrazba dnevnog look-a u večernji.






MAC puderi su fotogenični, pa na narednim slikama vidimo da lice ne poprima bijelu boju kada se slika uz blic.







LICE: Jača šminka na očima zahtjeva i jaču šminku na licu, pa sam dodala sloj MAC Studio Fix pudera u nijansi NC15, koji sam fiksirala Chanel puderom u prahu, a na podočnjake nanijela i jačikorektor MAC Pro Longwear u nijansi NC15, koji sam opet fiksirala Laura Mercier Secret Brightening puderom u prahu. Jasenka ima jako lijep ten pa joj ne treba puno pudera, bronzer sam nanijela u malo jačem nanosu, a rumenilo je MAC Pink Swoon.



OČI: Dodatno sam definirala pregib kapka, tako što sam na već postojeću nijansu Soft Brown dodala još i Swiss Chocolate koja je isto topla, ali malo tamnija, na vanjski ugao oka je išla Brown Down, a u unutarnji dio oka je išla Naked lunch. Na donji dio oka je išla Satin Taupe i Brown Down. Blanc Type je u kombinaaciji sa Shroom ostala na dijelu ispod obrva. Korektor sa donje slike je slučajno zalutao u kadar, tek sam ga naknadno primijetila :)



USNE: Obrubljene fenomenalnom olovkom MAC Soar kojom sam prešla preko cijelih usana i onda sam preko nanijela MAC ruž Faux.






To je bilo prvi prije - u toku - poslije, uskoro nastavljam…

Kako vam se dopada?

Broj komentara: 15:

  1. Savršeno...Jedva sam cekala da ovjavis slike prije i poslije...Ovaj vecernji look mi je...trazim rijec da opisem odusevljenje... Bravo, bravo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Majda, puno mi znači tvoja podrška :*

      Izbriši
  2. Savršeno...Jedva sam cekala da ovjavis slike prije i poslije...Ovaj vecernji look mi je...trazim rijec da opisem odusevljenje... Bravo, bravo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepa je u svim stadijima :D Meni se licno najvise dopada ova dnevna varijanta, ruz je pun pogodak. Svaka cast! Hocu i ja da me sminkassss :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado, uvijek si dobrodošla, dođi jedan dan na izlet u Tuzlu :)

      Izbriši
  4. Svaka čast, prelepo je ispalo! Hoćemo jooooooš ovakvih postova!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesi to istopila MAC ruževe u paletu? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam :) Ali u svakom je ostalo nešto i za mene i moju osobnu upotrebu :)

      Izbriši
  6. Aj predivno Jasmina,bas mi je drago sto si sve ovako uslikala,jedva cekam jos :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav, sminka je predivna :) sve pohvale.
    Vidim da ste napisali da je Mac puder fotogenican, ja imam i Studio fix fluid i Prolongwear, na slikama uvijek ispadnu bijeli bez obzira sto u stvarnosti izgledaju kao moja koza? Neki savjet? Hvala❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koju kremu koristiš? Ako stavljaš neku sa visokim SPF-om, onda bi to mogao biti problem. Ja sam mnoge cure slikala i uz blic i nikad nisu bile bijele.

      Izbriši
  8. Pozdrav, sminka je predivna :) sve pohvale.
    Vidim da ste napisali da je Mac puder fotogenican, ja imam i Studio fix fluid i Prolongwear, na slikama uvijek ispadnu bijeli bez obzira sto u stvarnosti izgledaju kao moja koza? Neki savjet? Hvala❤

    OdgovoriIzbriši
  9. I really love reading and following your post as I find them extremely informative and interesting. This post is equally informative as well as interesting . Thank you for information you been putting on making your site such an interesting. I gave something for my information.
    permanent make up berlin

    OdgovoriIzbriši